hokus pokus filijokus... INGA FINNAR!

fan!!!!!!!!!!!
detta är inte första gången allt försvinner här.  får väl skriva om allt då... jag som precis var glad... grrrrrr.

idag fick jag en sminkkurs på make up store av en trevlig brutta vid namn therese.
hon gjorde mig snygg och trollade bort alla ojämnheter och finnar på nolltid.  YEAH! 8-D

image88

varsågod.
jag frågade er för ett tag sedan om ni ville ha bilder här på bloggen, ibland. och det ville ni.. eller sanna ville i alla fall.. saken är den, det var bara sanna som svarade..    :|  HAHA!
denna bilden är från somras, då jag och mina tre tjejkompisar, unni a.k.a uppi, josefine och helena, var i joss stuga ensamma i två veckor. jag och uppi blev knas och började leka "allt i samma färg-leken", den gick ut på att hitta ett rum med en speciell färg, låt och säga grön. därefter klädde vi uppi... nej, eller.. uppi klädde sig själv, givetvis...  hon klädde sig i det fallet i endast gröna färger, därefter lekte vi modell och poserade för fulla muggar.
vill lägga upp de bilderna också, men uppi kommer slå mig!!!
förlåt uppi, detta var den snyggaste på oss båda, jag lovar!!!!!!!!!!!           :|

Kommentarer
Postat av: uppi.

oh, herregud... tror du man kan få bragdpriset för att överleva med sig själv? xD HEHE........
pyzan, GöR VÄZHTA REKLAM FÖR MIN BLOGGGGGG!!! =(=(
dessutom har jag mucho news för dig imorgon....... bra eller dåliga, your pick!

2008-01-12 @ 00:11:57
URL: http://welly.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja det sög att ta tabletter utan mat:) Dumma dumma mig sånt bör man väl veta. Kram

2008-01-12 @ 08:43:05
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: sanna

Hahaha, jag vågar aldrig fråga mina "jättemånga" läsare om saker på min blogg, för det är ingen som svarar :O Lite småelakt (egentligen mer jättepinsamt) kan man ju tycka.. haha

2008-01-12 @ 09:36:57
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja visst var det en fin teckning ;)

Nä jag vet inte heller om sjögurkor går på krogen.. Har nog aldrig sett nån där iaf, men man träffar ju inte på ALLA som är ute en kväll. Kanske har missat dem bara för att jag inte tittade efter dem :P

Jo vardagssmink skulle jag nog också valt. Är så sällan jag är ute numera.
Hehe jag har också varit barnmannekäng! När jag var sex år, och jag gick runt bland en massa bord och vågade aldrig titta upp utan stirrade ner i golvet hela tiden. Så fick jag en jätteful klänning efteråt, eller ja då tyckte jag den var jättefin, en rosa klänning med blommor och vit spets och massa rosetter och annat gräsligt.
Men jag fick då inge pengar! Det hade ju varit som barnarbete ;)

2008-01-12 @ 10:22:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0