hundbajsupplockare!

idag när jag gick hem från bussen, var där bara en massa killar i åldrar mellan 7 år och 11.
alla skrek, kastade stenar på mig och i min väska. de hoppade, trampade på mina fötter och dissade mig.
då kommer fröken duktig (jag då alltså!) och säger.
alltså, jag är kamratstödjare, och jag kan anmäla er till skolpolisen. får ni tre prickar i registret blir ni avstängda från skolan i en vecka (alla börjar skrika JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!) och då kommer ni inte in på gymnasiet och så får ni jobba med att plocka upp hundbajs (förlåt, alla hundbajsupplockare!) , så SLUUUUUUUTA NU!
då kommer den minsta, söta lilla hampus fram till mig och säger;
- du rebecca, alltså jag gjorde ingenting. det var inte jag som kastade.... FÖÖÖÖÖRLÅT!
sen sprang han in till sig.   han var så söt! <3

man ska inte ljuga, men alla lärare borde tacka mig. 
INGEN MER MOBBNING PÅ ROSENTORPSKOLAN, FÖR INGEN VILL BLI HUNDBAJSUPPLOCKARE!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg att du har lite ångest inför ditt gymnasieval. Tänk itne så mycket på vad du vill göra utan på vad som intresserar dig och vad du tycker är kul. Det där med eget företag och sånt kommer av sig själv sen!

2008-01-21 @ 15:13:41
URL: http://heartofastar.blogg.se
Postat av: uppi tha man.

jag gillar inte att du hotar mig heller med det hela tiden, allt det här med att du är kamratstödjare så du kan anmäla mig.
har du någon gång tänkt på mitt svar?
"DIN DUMMA IHOPTRYCKTA TARMKORV! OM DU ANMÄLER MIG SÅ ANMÄLER DIG! JAG ÄR NÄMLIGEN OOOCKSÅÅÅÅ KAMRATSTÖDJARE!!"
HAHAHA, vad säger du nu bitch? :D
(förlåt för att jag inte gav dig en kram.. fick du mitt sms? shit, vad seriös jag var nyss Oo jag, snäll??????))

2008-01-21 @ 16:24:19
URL: http://welly.blogg.se
Postat av: sanna

Läste din kommentar på min blogg nyss. Jag har med tänkt på det, att vi verkar ha ganska lika liv :D Typ oseriösa och så, haha.

2008-01-21 @ 18:12:53
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Mia

När man väl går på gymnasiet tycker man att det är piss. När man ser tillbaka på det var det den bästa tiden i livet! Sjukt men sant. Samhäll är verkligen en bra grund. Du har en bred grund. Speciellt bra om du vet att du ska läsa vidare. Man kommer in på de flesta högskoleutbildningar. Och som du säger: man kan välja extrakurser och inriktningar efter intresse. Finns foto, bild, ekonomi, juridik, ja, de mesta ämnen som man kan lägga till om man tycker om nått extra mycket. Jag läste språk och tyckte det var kul. Lycka till med valet! ;-)

2008-01-21 @ 18:21:13
URL: http://heartofastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0