inkompetena satkärringar och lås.

idag slutade vi halvfem, vilket är helt sinnesrubbat sent.
working eight to five, ska inte vi göra nu. den tiden kommer.
vi hade hemkunskap 2 timmar, och vi fick sluta en halvtimme tidigare. (hemskunskap i 2 & en halv timme!)
en idiot i min klass till anna-britta, vår hk-lärare:
din inkompetenta satkärring!
det var så synd om henne, hon sa själv innan: nu ska ni få börja jobba, så ni slipper min trista röst.
åh, alla är så taskiga mot henne.. :|

idag så låste jag in mina nycklar i skåpet.
vaktis var sjuk, slöjdläraren hade gått hem, och ingen hade nycklar till vaktis rum, så jag. TRO DET ELLER EJ!
stod och sågade i mitt lås, i kanske en kvart, jag behövde mina grejer (kläder,böcker till provet imorgon) , till sist kom vaktis lite knasiga assistent, han gick först till vaktis-rummet, sen kom han tillbaka och sa:

- du vet att det inte går att rädda ditt lås?
- ja, jo. alltså du SKA klippa upp det.
- alltså, jag måste klippa sönder det.
- jag vet.. ?...
-  om du har en extranyckel så kommer du inte kunn använda den sedan, för jag har klippt upp låset..
- jo, jag vet..... ?
han är lite utvecklingsstörd, men han är så söt.  hahah! :D
ska plugga nu, grrrrrrrrrrr!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: han? din drömkille? jo men det är klart du kommer att göra vännen:D

2008-01-25 @ 14:44:30
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0