it's all about rebecca, reppi, reppe. ME, MYSELF, I!

jag beklagar att jag har legat på latsidan, de senaste dagarna. ni kanske inte gör det, men håll med! för stämningens skull.
jag har blivit hjärntvättad. jag har för mig att ni vill veta allt om mig. för visst vill ni det? visst?
jag har berättat lite för sanna, http://sannabellaa.blogg.se/, till exempel att jag är gravid, och är britneys lillsyrra, jamie lynne. bara för ni tjatar så mycket, ska ni få veta lite om mig.

x jag har fått blommor av timbuktu under en konsert,
x jag pratar för snabbt, därmed i vissa fall otydligt,
x jag kan inte äta två bananer på raken, utan blir oerhört illamående,
x jag har olika stora fötter,
x jag har sprätt aceton i ögat ( blev inte blind, så om ni vill prova, kommer ni fortfarande att se. fast gör det inte, jag vill inte ha skulden :| )
x jag har trillat i en utomhusdusch bland en massa folk, och hällt läsk över hela kroppen,
x jag har brutit min egen tå, genom att sparka av ren ilska på en cykel med flipflop ( rekommenderas ej!),
x  jag har stoppat en skidlift på grund av att jag ställde mig på spåret för tidigt, vilket ledde till att jag blev påskörd bakifrån av den som redan satt på liften,
x jag har sett hammerfall-grabbarna bada i kalsingar,
x jag har blivit stoppad av polisen på grund av ramning (skjutsning på cykel),
x jag har vid 2 års ålder, tryckt på en larmknapp på en restaurang, så där kom en massa polisbilar och blockerade utgången.

enligt mig, beskriver detta mig i stora drag, om ni ändå så gärna vill veta vad jag heter i andranamn, eller vad jag har för skostorlek, så får ni ta er tid att kommentera. SÅDETSÅ!  "D


Kommentarer
Postat av: sofie¨

svar: hehe okej, ja serien är riktigt bra! du måste börja se den när den kommer till sverige:D

ojojoj, okej ja då har du ju lite att välja på om man säger så:P vad vill du bli i framtiden då? jobb?
jaa, jag stormtrivs! en perfekt linje för mig, inte överdrivet med plugg hela dagarna, ganska så slappt och massa jobb efteråt;P eftersom jag är som så gott "färdig utbildad" efter gymnasiet så är det inget tvång till högskola för att "bli nått" vilket det oftast är om man går tex. samhälle..men man ska gå det man tror att man gillar och trivs! lyssna inte på andra och gör som du, utan det är bara du som kan bestämma och styra din egna framtid! kramkram

2008-01-16 @ 21:43:48
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0