jag behöver ett jobb, ge mig ett jobb!

sitter här i min ensamhet och undviker att öva på no och so.
jag tittar runt på lite bloggar, och hamnar på en av de mest kända, självaste kenza.
självaste kenza som har 13.000 besökare per dag, kenza som är modell, kenza som har varit tillsammans med sin kille i snart 3 år, kenza som har....kenza som har..
sen rullar jag ner lite och kommer till en intervju med henne.

hur mycket tjänar du på din blogg?
Hehe, visste att den frågan skulle komma. :P Mina föräldrar vill inte att jag pratar om det så jag kan inte säga hur mycket. Men det är väldigt mycket, nästan ofattbart mycket. Kan väl säga att på en månadslön så kunde jag köpa en chihuahua & alla grejer en hund behöver (försäkring, hundgrejer osv. blev väl ca 19000 totalt), shoppa en massor & ändå ha flera tusen kvar..

KENZA SOM HAR PENGAR!
jag själv som har 1100 kronor i månaden, jag kan typ fylla på mitt busskort (200 kronor minimum!), köpa en kofta, och en bh, och sen är allt i princip slut.
jag måste skaffa ett jobb!      gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0