jag skolkar.... hihihihihihihihi.

pssssssst.  imorgon är det fredag!

skulle ha varit på fotbollen nu egentligen, men jag skippade det idag. är himlans trött, inte på humör och dessutom har jag haft träningsvärk i hela magen och ryggen sen vi började med en pangstart med fys i måndags.
"jag har så mycket i skolan, så jag kan inte komma idag....."
hihihihi.  bus-reppi.  :D
njä, men jag måste faktiskt göra matte och engelska.  :|
måste bara säga att idag missade vi bussen efter hemkunskapen (  som slutade halv fem!!!!!!!!!!!!!!!! då slutar typ min pappa :(    ) , så vår söta lärare anna-britta körde oss hem.  (a)

vad har ni för planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: UPPI THA MAN!

hoppas du vet att inte du är mannen...

XD

2008-01-10 @ 21:07:04
URL: http://welly.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja det är det som är så hemskt... De som är födda på 90-talet har alltid varit typ bebisar för mig, men nu inser jag att ni börjar bli vuxna..! Och det betyder ju att jag är GAMMAL! Hugaligen... :P
Haha ja du kanske är mogen för din ålder ;) Men som en äkta 80-talare ska man känna igen sig på ALLA punkter. Fast det gör iofs inte jag heller...

Haha men hamnar du nån gång ute i havet med en hungrig haj efter dig, så önskar du nog att du vore en nålfisk! :P

I helgen ska jag äta tårta har jag bestämt. Brorsan fyller år och kommer hem till mamma och pappa. Vad ska du göra?

2008-01-11 @ 10:49:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja eftersom de som är födda 93 är yngre än de som är födda 92 så låter det värre ;)
Nä jag är nog inte meant to be en 90:a, så lastgammal och övermogen jag är :P Snarare är jag meant to be.. en 40:a :P
Haha och var exakt ska du ragga upp en sjögurka? På nattklubb eller? :P

Jaså? Nej har aldrig blivit sminkad på Make up store, men har gått mannekäng ett par ggr och har ju fått lite sminktips då.. Vad tog du då? Dag eller kvällssmink?

2008-01-11 @ 23:05:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0