kändismagnet! hihihihihihihihihihihiihihihihi.

är hemma från fotbollen, färdig duschad och ska nu skicka iväg so-arbetet som vi hade över jullovet.
egentligen hade vi inte det, men vi hade typ 2 dagar och göra färdigt det innan jullovet, så vi fick ha det över jullovet om vi ville.  ville, skulle vi vilja ha läxa över jullovet?
ops. jag hade bestämt mig att ni inte skulle behöva läsa det ni inte vill läsa. hur kul är det och läsa om min so-uppgift? förlåt! :(

fotbollen var skitjobbig, vi hade fys, EFTER TYP TRE VECKORS UPPEHÅLL, ÄR DOM HELT KNAS ELLER VA?!
imorgon är det träning igen.. FÖRLÅT, nu börjar jag igen...
ska sova nu. försöka. snart. för imorgon är det tillbaka till verkligheten. riktigheten. vardagen.
natti natti.

vill ni inte höra om min dröm? :D eller? jo? okej, ni har inget val.. MOAHAHAHAH! :D
det var skitläskigt.  :| äh, jag struntar i det. den är inte rolig..
godnatt.  (uppi, du kommer ändå få höra på bussen imorgon, så lätt kommer du inte undan!!)

+ att jag har träffat en till "kändis" idag, daniel andersson.
ni vet inte vem han är? ni som inte gillar fotboll vet inte vem det är.. han spelar i malmö ff och i landslaget.

image87


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0