kitty?

hej käre du.
ni vet anne frank, hon hade också en dagbok.
kitty, hette den. men ska min lille vän ha ett namn? njä. han passar nog inte att heta något.
eller, charlie, arne.  jag får sova på saken.
förrästen sov jag hos uppi inatt, vi tittade på mathilda (matilda), ni vet hon som har magiska fingar och är duktig i skolan, sen så tittade vi på.........................på spåret.
(säg inte det till någon!)
ska hem till henne nu igen.
jag ska gå i stormen på den hala gatan, typ 1 km eller något.   lycka mig till, så jag inte bryter benet! :(

Kommentarer
Postat av: SAY HELLO TO UPPI!

kan den inte heta.. mr. anderson (MÅSTE HA HAN I MATRIX UTTRYCK!)
btw (coolt...) du måste se matriXxX! =(=(=(
vet knappt om jag kan umgås med någon som inte sett det.............

2008-01-05 @ 23:36:48
Postat av: Rebecca

men jag har sett matrix, för typ fem år sedan (fanns den för så länge sedan?) så du kan ju umgås med mig...

2008-01-06 @ 02:12:03
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0