limfinger

har ert år börjat bra? mitt har väl börjat helt okej, antar jag.
jag ska sluta bita på naglarna, och så ska jag inte knäcka fingrarna, ifall ni fårstår vad jag menar?

vet ni vad? jag hade lösnaglar på mig på nyårsafton, en kort modell från depend.
jag började pilla och dra av dem idag, men ville ha på dem igen, så jag började limma på dem.
men nu så har jag limmat mitt finger istället, jag har ett limfinger!! det känns äckligt, HJÄLP MIG!          :|

idag har unni och helena varit här, vi bytte paket, spelade rapakalja och sånt.
att jag aldrig har spelat det för, jag har haft det i typ 10 år. skitroligt! :D
nu på kvällen så tittade jag och unni på dubbelavsnitt av heroes! (LLLLLLLL)
sen tittade vi på en helt mysko film med jim carrey, kate winslet,kirsten dunst,elijah wood, mark ruffalo, (LLLLL) .
sicken snygging, har ni sett hur snygg han är? + att han hade svarta, tjocka glasögon.  GAAH, kan det bli bättre.........
image82

Kommentarer
Postat av: uppi.

det finns ingen snyggare. jag tror jag har kommit fram till det nu...

2008-01-03 @ 17:34:26
Postat av: Rebecca

alltså, jag kan inte välja. men han är definitivt på delad första plats.. med jake, adam, jude.... (LLLLLLLL)

2008-01-03 @ 20:00:09
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: uppi.

har han kittet. killen har kittet!

2008-01-03 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0