min söndag.

min dag började med att jag vaknade av mitt mobilalarm halv tolv.
jag hade bestämt mig för att inte sova bort dagen, dock så kom jag inte upp förrän halv fyra tiden, då vi skulle äta middag. (tro nu inte att vi äter middag vid pensionär tid, det var bara temporärt)
efter att ha legat på mitt instängda rum hela dagen, 128 grader varmt & instängt, så bestämde jag mig för att få lite luft.
jag gick ut, lyssnade lite på musik, ringde unni. därefter mötte hon upp mig, jag var ute och gick i 2 & en halv timme. (har nog aldrig gått så länge medvetet förr) vi pratade mycket om gymnasieval, utan att bli så mycket klokare.  :|
imorgon ska jag börja mitt nya liv. jag ska inte ha dåligt självförtroende!

Kommentarer
Postat av: Lina

attans, inget kul!! Självklart en ny fundationflaska också, eller? Jag valde en rolig vardagsmake, blev i brun/rosa med lite glitter. Vad valde du?

2008-01-27 @ 20:17:54
URL: http://liihna.webblogg.se
Postat av: Anonym

sv: TACK :D

ja, det dära är helt sjuk! men men:P
ha det bäst du med!

2008-01-27 @ 22:35:31
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0