myrornas krig.

tjenis, har kommit hem från träningen nu.
förlåt. jag ljög för er.
jag kom hem från träningen för närmare två timmar sedan. men ni har mer medlidande (eller?) om jag skriver att jag kom hem nu.   aiiight? 8-D

det är storm ute, så vi kunde inte träna med bollar, eller vad man säger.
vi fick istället springa typ 15 varv (gånger 400 meter) , i en halvtimme, i regn, snö blask och vind.
ena halvan av varvet fick man kämpa som ett svin, på grund av motvinden, medan den andra halvan flög man fram.
... varför berättar jag det?
jag har också kommit på, att när man tittar upp i himlen när det snöar, så kan man tro att det är flugor som attackerar en. vilket är skrämmande till tusen.  det kändes som myrornas krig, eller vad hette den filmen - ant?
alla bara dyker på mig.  det slutade med att jag duckade för alla snöflingor.
kan ni tänka er det, jag med svart mascara runt hela ögonen, röd i hela huvudet, blött hår, och springer och duckar?
höhö.

ska välja gymnasielinje nu, bekräftar imorgon.   woooopsieeeee.
antagligen blir det omval.      puss på er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja vi skickar väääldigt långa kommentarer till varann hon och jag ;)
Ja precis, hon träffar en skäggig rödhårig man i boken. Rätt förutsägbar bok på nåt vis, men jag tyckte ändå om den :)

Omval i gymnasieval?

2008-02-01 @ 07:38:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Och det blev förresten INTE apfrisyren ;)

2008-02-01 @ 07:48:17
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Och hur funkade det då? Att bara tvätta med balsam. Du kanske läst om nya hårtrenden? Man ska helt sluta använda schampo och BARA använda balsam, speciellt om man har lockigt hår. Men jag vet inte jag.. känns mysko att aldrig tvätta det med shampo!?

Har rycken i magen gått över än eller? Annars kan jag gärna ta över det, jag vill att mina magmuskler också ska träna av sig själva ;)

2008-02-01 @ 07:55:31
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sofie

sv: jasså gör du? läskigt..jag hatar att det är så i alla fall, vill inte känna mig så här, vill vara glad och trevlig istället..men de humöret kommer nog tillbaka snart igen..hoppas jag!
hoppas du vill fortsätta läsa blggen min sen när jag kommer tillbaka, sköt om dig!=)

2008-02-01 @ 15:29:02
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0