nyårslöften?

idag började skolan igen. redan fått två prov & två läxor. låter kanske inte farligt, men det är farligt.
precis som mina psykiska slag på ida, http://daaarlingen.blogg.se, hihihihihi.
dagen har för övrigt varit hemskt.
jag kunde inte sova igår, sista gången jag kollade på klockan var den 04.06, och därefter läste jag en gymnsietidning, och två kapitel av en bok, så jag antar att den var närmare 04.30 när jag somnade.  :|
 
på fredag ska jag på en privat sminkkurs på make up store, har valt att få en vardagssminkning, vilket jag tror jag har mest användning för, eller vet i och för sig.  det får väl vara veckans morot.

ska vara mer positiv i år, vilket är ett av mina nyårslöften, ska inte heller bita på naglarna, eller knäcka mina fingrar och så äter jag inte godis. har ni några nyårslöften kvinnor? (män också för den delen, tror dock bara jag har tjejor, brudar, bruttor, flickor, damer. YOU NAME IT, som läser, har inte haft någon av manligt kön som har kommenterat i alla fall.)
lite sent ute, men som man säger; bättre sent än aldrig.
kram på er, hoppas ni sover gott.  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0