ser ni mig som ironisk?

har kommit hem från emma nu, och gissa vad?
pappa tvingade mig att ha kryckor. :| kryckor när man har stukat foten. 
GOOOSH, HUR PINSAMT KAN DET BLI LIKSOM?!
jag har tänkt på en sak, till exempel när jag skriver GOOOSH, HUR PINSAMT KAN DET BLI LIKSOM?! , förstår ni då att jag är ironisk och fjollig. eller tror ni att jag är så på riktigt.  hoppas inte det, för då har ni fått helt fel uppfattning.
HELT FEL! och om jag typ skriver; *kniper ihop med munnen* eller *jag är inte alls avundsjuk*, tänker ni då att jag sitter här och säger; LA LA LA LA LAAAAAAAAAA, och spänner hela huvudet av avundsjuka?
haha, (SVARA!)


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA, jag har faktiskt förstått ironin i det hela :D

2008-01-20 @ 11:00:27
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0