svara, VEMS BIL ÄR DET? VAAAA?!

jag har skämt ut mig nyligen.
jag är ensam hemma, mina föräldrar har kört min bror till sin träning respektive är och handlar.
och det är vi denna tiden de brukar komma hem. jag hörde det knacka på dörren där nere.
jag gick ner, såg en röd bil på uppfarten, genom fönstret, öppnade dörren halvt och gick sedan in i vardagsrummet.
jag undrade lite smått varför vi helt plötsligt hade en röd bil, så jag sa lite arg från vardagsrummet.
vems bil är det?
inget svar.
vems bil är det?!
inget svar.
VEEEMS BIL ÄR DET? , skrek jag irriterat, samtidigt som jag gick ut i hallen igen.
- ...hej....
- hej.... carina.
nä, det är inte min bror som jag skällde ut (som jag antog att det var), det är en av min mammas väninna.
- jag skulle bara... lämna pengarna till din mamma.
jaha. alltså... jag trodde det var mattis.  hehe.....he..
- jaså, jag trodde du pratade med någon i telefon, eftersom du bara gick.. hehe.
- nääe.
- jag ska gå nu, och åka iväg med MIN bil.. höhöhöhö..
hejdå. 

usch, jag hatar att göra bort mig.  :|

Kommentarer
Postat av: Agnes

nä vad pinsamt!

2008-01-23 @ 20:52:12
URL: http://gullstruten.blogg.se
Postat av: Ida

Ja du vad säger jag om det..?? Jag säger att du måste krockat med hans skrev, så lång som han är! :P
Och ja det låter som en bra idé! Men det är faktiskt fler som tycker om gurka på hamburgare, så de kanske blir jätteavundsjuk på mig om det bara är jag som får de och så fryser de ut mig..

Haha du får lära dig att va snällare mot din bror, så undviker du såna där situationer iaf ;)

2008-01-24 @ 10:30:22
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sanna

HAHAHAHAHA, ajdå. Jag gör alltid bort mig. Det är lite jobbigt, fast ganska kul om man tänker efter. Fast vissa saker är sådär jättejobbiga, för man mår nästan dåligt av att tänka tillbaka på det sen :O KRAM :D

2008-01-24 @ 19:57:38
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Malin

HAHAHAHHA , sånt händer mig skitofta.

En gång stog jag och duschade och då hörde jag att pappa (trodde jag) kom ifrån ytterdörren och sa något ganska tyst. Då svarade jag:
- MEN HALLÅ , DU FÅR JU PRATA LITE HÖGRE , JAG HÖR JU INTE VAD DU SÄGER !!!!!
Då svarade en röst:
- Ehm oj , förlåt , jag undrar bara var din pappa är.
Det visade sig vara min pappas kompis , det var verkligen pinsamt , HAHAHA !

2008-01-25 @ 17:37:47
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0