TÄVLING!....fast det är inte jag som lottar ut något.

http://mariavuitton.blogg.se/ undrade om jag ville vara med i hennes tävling om att vinna skor.
jovisst kan jag väl det. inte för att jag någonsin har vunnit något, jag har provat att vara med i några bloggtävlingar, har rimmat och haft mig, till och med hälsat från spiderman, men NEJ, ingenting funkar.

om ni vill vinna ett par skor, så är tävlingen fram till 21.00 imorgon .. idag.(söndag den 13/1)
kommentera er storlek och er mailadress.
lycka till!

+ att nicole richie har fått en dotter, harlow winter kate madden .
(vad försöker jag mig på, detta var ju värsta modebloggsinlägget. :| , psssst, jag är ingen modebloggare!)


Kommentarer
Postat av: uppi tha man.

l0l.

(i just löve it.)

2008-01-13 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0