TGIF?!

TGIF. det skrev min so-lärare på tavlan för kanske, ett år sedan.
gissa vad det står för!  *helt i extas*
till grönby idrotts förening.
tack greta i förhand.
tusen gram i foten.
DET KAN JU VARA VAD SOM HELST!
thank God it's friday.   höhöhöhöhöhöhöhö.
...hehehe... *tveksamt skratt*

men nu är det fredag, YEAAAHOOO!  8-D
jag skulle vara med julia idag, tydligen hade hon en extra biljett över till en fest på självaste gessie byakrog (hör bara på namnet), vi åkte i alla fall dit. det kunde ha varit kul, men julia hade halsfluss och töttnade ganska fort, så var där bara en & en halv timme. skriver antagligen ett inlägg till sedan, jag har kommit på att om det är för långa inlägg, så pallar man inte läsa. så det jag ska skriva, skriver jag sen.
påminn mig om kyckling!

Kommentarer
Postat av: sanna

Nejmen gud, vem har gett dig rätten att kalla mig och min vän för mer fjortisar än vi ser ut? :O:O:O:O Gud alltså (HAHAH).

Och du, kom ihåg kyckling xD

2008-01-25 @ 23:29:13
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0