tjejkväll.

jag hade urmysigt hos unni.
vi hade tjejkväll, tittade på bridget jones 1 & 2.   
gud, hugh grant och colin firth.  jag dör.
ni måste tro att jag älskar alla skådespelare. men fasen vad många snygga där är.
johnny depp, jake gyllenhaal, jude law, nicolaj coster waldau, milo ventimiglia...
jag kan fortsätta så här i evigheter.
förresten skrev jag att vi hade tjejkväll?
inatt när jag sov hos unni kom vi fram till att vi aldrig har haft en tjejkväll, vi kanske har kallat det tjejkväll, men vi beter oss mer som män. vi trycker in nävar popcorn i munnen, skriker och väsnas.
fast i och för sig så dreglar vi alltid över snygga skådespelare.
vi kom fram till att vi ska ha en riktigt tjejig-tjejkväll en gång.
med nagellack, ansiktsmask, rosa fluffkuddar och kuddkrig så fjädrarna börjar flyga.
men då kom vi fram till att de går inte sönder när man bara slår, och då måste vi bita och slita sönder dem, och hur många gör det på riktigt tjejiga tjejkvällar?
vi kommer aldrig bli tillräckligt tjejiga för att ha en "riktig" tjejkväll.

hur ser era tjejkvällar ut?

Kommentarer
Postat av: uppi.

HAHAHAHA. har iallafall aldrig förstått det där med att ta ETT popcorn i taget i munnen som räcker i EN halv nanosekund =O
grabbkväll f0 sh0! ;D men tjejig-tjejkväll ska vi lyckas ha någon gång!
(jag tänker inte skriva L0L :D)

2008-01-06 @ 14:29:47
Postat av: Rebecca

LOOOL!
(laura ofelia olinda olivia lindh, står det för!!)

2008-01-06 @ 23:22:53
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0