under skiten finns skatt! (kom jag nyss på ett talesätt?! bra jobbat reppi!)

över molnen är himlen alltid blå.
efter regn kommer solsken.
jag kan inte fler. :|

ni kan inte ana vad jag hittade under kläderna på golvet. jag hittade ett mysiskt kuvert, jag tänkte direkt likzzoooom något gammalt kuvert med en skattkarta eller ett brev från kungen, att jag var hans dotter eller liknande.
blev en aning beskiven över att det inte var kungen, men! kuvätet innehåll 300 kronor presentkort på mobilia.  IHHHHH!
jag är typ lite rikare!

rebecca förklarar!

didodidodidodiiiiii... välkommen till rebecca förklarar!
mobilia är inte vad det låter som, ett företag som säljer mobiler, nope.
utan mobilia är ett köpcenter i malmö, där affärer som h&m, vero moda, mq, glittrer, lagerhaus finns. (egentligen inte så många roliga affärer, men SO WHAT LIKSOM?!)

Kommentarer
Postat av: Ida

What?! Är det dom som sjunger den?? Jag som trodde de bara sjöng om djur och zwampar. Jahaja där ser man. Grattis ;)

2008-01-04 @ 17:41:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sofie

svar: haha, okej tack för kommentaren i alla fall! =)

yes, favofilmen juh! haha;D
sköt om dig, och besök gärna bloggen flergånger, alltid lika kul med nya besökare:D kram

2008-01-04 @ 19:31:38
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: uppi.

du har blivit fjortis på heltid, reppi! =D (förklaring: efter "SO WHAT LIKSOM?" så skrev du inte "haha" eller någon smileys...) jag säger bara; L0L!!!

2008-01-05 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0