varför skriver ni blogg?

idag borde inte jag skriva blogg. det känns som jag bara gör det för att inte dala i unika besökare.
är det någon mening då överhuvudtaget? när jag satt här och tänkte på vad jag skulle skriva, så blixtrade det bara i min hjärna, regnade och stormade (som det tydligen gör ute också, jag har inte ens sett ut, så jag vet inte) gjorde det också.  varför skriver ni blogg egentligen, bara för att skriva av er, eller för att ni har något att säga.
jag har INGENTING att säga, jag står inte för mina åsikter (eller jo, det är klart jag gör, vissa i alla fall), jag blir osäker så fort någon säger tvärtom, tycker jag verkligen det, eller tycker jag det för alla andra tycker det?
jag är svag, nu ska jag fan i mig inte skämmas för det jag tycker. tycker jag om britney spears, så får jag väl göra det.  (alltså, jag tycker inte om henne, men jag tycker inte illa om henne heller.. äh, skit samma!)
däremot denna killen, han är så söt! <3
http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
(vill ni lära mig hur man lägger in filen, alltså youtube, som en ruta här, så får ni gärna det.
JAG STÅR FÖR ATT JAG INTE ÄR BRA PÅ DATORER!)
hejdå.


Kommentarer
Postat av: uppi.

du skriver blogg för att skriva av dig & inte ha allt skit i en stor rund köttbulle i ditt huvud. & plus att du underhåller din kära vän uppi en lördagsmorgon med dina inlägg. räcker det som bevis? WOHOHOHO, såg nyss en annons; "hela Bibeln som en ljudbok" (!!!!!) en annons på din blogg! jag ber så hemskt mycket om ursäkt, reppi ._____. (L)

2008-01-19 @ 11:47:20
URL: http://welly.blogg.se
Postat av: Ida

Jag jobbar på Posten med lite allt möjligt.. Men är bara timvikarie så ibland går det ganska långt emellan de dagar jag får jobba.
Hehe ja det skulle passa med barn på ett sätt, fast på ett annat sätt skulle det inte det. Jag vill ha barn, men jag har inget fast jobb och vi har just flyttat in i en lägenhet, en tvåa. Så inte så gott om plats och pengar ifall det skulle bli ett tillskott i familjen..!

Ja du.. jag har en blogg för att jag tycker det är roligt. Men det går i vågor, ibland har jag inte alls nåt att skriva om..
För att lägga in ett klipp i inläggen så gör du såhär: Till höger om eller under klippet finns det en lång kod i en ruta som det står "embed" vid. Kopiera den koden, och sen när du skriver ett nytt inlägg så klickar du på HTML-knappen och klistrar in koden där. Tryck uppdatera, och sen klart!
Hängde du med? ;)

2008-01-19 @ 20:07:15
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0