27 mars.

Godkväll alla prickar! Nu, 22.20 är första gången jag har haft tid och sitta ner här hemma. Imorse hade jag urstressigt som vanligt, och sedan direkt efter skolan stack jag och Joss in till stan och shoppade, dock inte jag, förutom bussbiljetten då. Med hemska uppleveser av två duvor som höll på att bajsa på mig (2 duvor!! :|) i bagaget hann jag knappt hem förrän det var träning, bara snabbt packa väskan och åka iväg. Nu har jag precis duschat och ätit banan, och nu kan jag pusta ut.. PJUUUUU! :O

Jag lovar att det blir bättre uppdatering nu!

Tänkte också påminna er om en miljösak man kan bidra med, nu på lördag, den 29 mars ska hela Sverige (såklart kommer knappt hälften att göra det, men..) släcka alla apparater, lampor, dra ut sladdar, rubbet klockan 20.00 - 21.00.
Hänger ni på, jag tycker verkligen ni ska det! =D

Kommentarer
Postat av: Natta

idag har jag bara hunnit vakna :D sov ganska länge men så blir det när man suttit och pluggat järnet av sig.

jag kommer inte att stänga av hahaha. då sitter man ju antingen vid datorn eller tvn :D och när började folk bry sig om miljön?

2008-03-28 @ 11:08:24
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0