ångest över era röster - prata ALDRIG med mig!

Tjenis, gick in på veckorevyns hemsida för ett tag sedan, tänkte kolla lite bilder från minglet igår? Var det gick eller i förrgår, äh. Satt och tvekade, ska jag eller ska jag inte kolla på VRtv, ska jag? Ja, eller? Njä.. Jo.. OKEJ, JAG GÖR DET! Varför jag tvekade var för att jag inte vill höra deras röster. Jag har tänkt mig någon röst, och så är det helt fel. Gillar inte det, men jag gjorde det ändå. Så nu vet jag era röster.. Fan, jag skulle inte ha gjort det. Inte för att jag inte tycker om era röster, men jag känner mig så trygg med de rösterna som jag har föreställt mig.
Men till skillnad från Stinalee, eller blondinbella som har videos ibland, så vet jag deras röter, mimik, allt!
Och vad jag extra märke till var att Alma Helgesson, i videon, gjorde exakt samma rörelser med munnen, ögonen, huvudet som Blondinbella, PRECIS! Ni kan inte ana vad likt det var,
nu ska jag förtränga era röster, (inget illa menat, som sagt!) och göra te.  

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hahaha vilken rolig kompis du har! det är inte så att denna "kompis" är du själv? hehe;P

jadu, vi får se hur jah gör:P haha, får byta tamping stup i kvarten för att vara på säkra sidan^^ haha

godnatt med dig, kram!

2008-03-13 @ 21:50:14
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Ida

Påskbord redan nu? Eller har ni lov redan till veckan kanske..?
Och du ska inte ha dåligt samvete för att du inte kan vara med och spela - du är ju faktiskt sjuk!

Hehe ja jag har gett min katt lite extra kärlek och omtanke idag ;)

2008-03-13 @ 23:41:06
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: agnes

hm, jag vet inte riktigt om jag har sett de, känner igen de med scary movie lite kanske, men inte de andra tyvärr :)
Usch va läskigt, att vara i ett dockhus, när någon annan har kontrollen över en liksom.
Jag har också tänkt något liknande jag tror det var att det är större mäniskor som ser världen som en liten boll bara, och snurrrar runt den och grejor, hah, det tror jag att jag yrade o när jag var sjuk nån gång, haha, jag gick in till mamma och pappa på natten och typ grät-skrek HUSET VÄLTER, HUSET VÄLTER! HAHA!, jaadu :)

Norman är s gullig för han pratar så mycket och det var så kul i förrgår, när han vaknade upp från stroken och pratadew med karev, han bara: jag pratar ganska mycket, och karev bara: Ja, jag har närkt det. Haaha, det tyckte jag var skoj :)
åh, det måste jag kolla på med, men jag håller med, jag har typ en bild framför mig hur alla är/pratar och så vidare liksom...

Kram på dej!

2008-03-14 @ 08:42:24
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: agnes

hm, jag vet inte riktigt om jag har sett de, känner igen de med scary movie lite kanske, men inte de andra tyvärr :)
Usch va läskigt, att vara i ett dockhus, när någon annan har kontrollen över en liksom.
Jag har också tänkt något liknande jag tror det var att det är större mäniskor som ser världen som en liten boll bara, och snurrrar runt den och grejor, hah, det tror jag att jag yrade o när jag var sjuk nån gång, haha, jag gick in till mamma och pappa på natten och typ grät-skrek HUSET VÄLTER, HUSET VÄLTER! HAHA!, jaadu :)

Norman är s gullig för han pratar så mycket och det var så kul i förrgår, när han vaknade upp från stroken och pratadew med karev, han bara: jag pratar ganska mycket, och karev bara: Ja, jag har närkt det. Haaha, det tyckte jag var skoj :)
åh, det måste jag kolla på med, men jag håller med, jag har typ en bild framför mig hur alla är/pratar och så vidare liksom...

Kram på dej!

2008-03-14 @ 08:42:29
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: agnes

nej men oj, förlåt, jag skickade visst två gånger...

2008-03-14 @ 08:52:00
URL: http://eyeswereblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0