Börja leva i nuet, och uppskatta det ni har!

Jag ska börja leva i nuet, & så ska börja uppskatta det jag har.
Jag har finnar, mitt hår är fult, jag är inte nöjd med mig själv överhuvudtaget, jag är stressad, gråter hela tiden, jag är sjuk och så så kastar jag saker när jag är arg. Men och andra sidan så har jag har helt fantastiska kompisar, jag har en söt hund, jag bor i ett hus med pool och stor trädgård, jag har ett eget rum, jag får mat varje dag och så framför allt, jag har en familj, en bror, en mamma och så har jag en pappa.
Jag älskar er!  <3
(Saken är den, jag säger aldrig, jag älskar dig om jag inte menar det!)

Så nu sitter jag här och snyftar, för jag tycker denna låten är så oerhört fin, och jag tycker verkligen ni ska lyssna på den, läsa texten. Sen ska ni gå till er pappa, smygtitta på honom, och tänka: - Ja, jag har faktiskt en pappa!



Kommentarer
Postat av: Jonna

härlig pressbild:)

2008-03-15 @ 20:01:38
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud jag läste texten och kollade på video och förfan vad sorgligt. jag typ sitter här och dör.
du fattar inte hur träffad jag känner mig, (även fast jag har en pappa). en av mina kompisar har typ inte det, lr hon har en men han har typ stuckit och nu har han typ en "ny" familj. och hennes mamma bryr sig inte om henne typ och jag nästan förstår hur hon känner sig när jag ser/hör detta. tack&hej :)

2008-03-15 @ 21:50:58
URL: http://absoluthanna.tjejsajten.se
Postat av: Tu Madre

Jo, blogg.se krånglar jämt tycker jag. Trist!
Kollade du på melodifestivalen då? Vann rätt låt? :)

2008-03-15 @ 23:27:14
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Nä jag tyckte mest om BWO för den är bäst att dansa till. Men min dotter gillade upp och hoppa... :)

2008-03-15 @ 23:58:18
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Ida

Tycker Charlotte var en värdig vinnare, men hade väl ingen direkt favorit sådär.. Du då?

2008-03-16 @ 00:50:17
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Josiee

Godmorgon:) haft en bra lördag?

2008-03-16 @ 09:27:58
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: En som råkade hälsa-på!!!

Hej, klart du duger precis som du är. Tänk på följande:
Mode - För folk som inte har någon egen smak.
Stylister - För folk som inte kan klä sig själva.
Vett & Etikett - För folk utan uppfostran.
Inredare - För folk som inte kan möblera.
Stress - För folk som inte upptäckt det viktiga i livet.
Men det verkar du ha gjort. Du är glad över att få mat, ha tak över huvudet och kläder på kroppen.
Lycka till, En som "surfar" vidare.

2008-03-16 @ 12:50:35
Postat av: agnes

tack så mycket!
Jag känner likadant! jga är verkligen inte nöjd med mig själv! Jag gråter mycket, speciellt på kvällarna! Då kommer allt som en flod eller vad man ska säga. Men jag pratar inte med nån om det heller, inte med mamma eller någon. Jg kan inte!
Men det känns så dumt ibland för mig att gråta, jag som har allt. som du skrivit, en familj, hus, mat för dagen, kläder och bra vänner. DEt finns ju de som inte har något av det. men det skulle ju faktist inte hjälpa någon av de där ute om jag slutade äta till exempel. Jag menar det skulle ju inte hjälpa de heller. Förstår du!
usch ja, Livet är verkligen skit ibland!
och jag håller med! Jag vill börja uppskatta det jag har! Men det är svårt!

japp, jag såg melodifestivalen! Såklart var ju björn bäst, sötast och ja, Bäst! Haha, men annars hejade jag på Rongedal, de är så fräna! men jag orkar inte tänka så mycket på det längre heller, blir bara besviken sen då, i eurovison :) haha.
Björn var så söt när han kom in med solglasögonen, hihi.
vad tyckte du om melodifestivalen?

kram på dej!

2008-03-16 @ 16:12:21
URL: http://eyeswereblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0