Christer är en charmig man, höhö. PUSSA MIG GUMP!

Första dagen på påsklovet, och jag bara snyter mig hela tiden. Jag har äckligt smutsigt hår, mitt rum är stökigt, jag mår illa fast är samtidigt onaturligt sugen på kladdkaka. Egentligen skulle jag på glamorparty hos min kompis ikväll. Jag skulle sminkat mig snyggt, gjort vid håret, valt klänning, skor och smycken. Jag skulle ha dansat, skrattat, ätit god mat. MEN istället får jag ligga i soffan, titta på melodifestivalen (Och jag hoppas med hela mitt hjärta att Björn Gustafsson vinner) och se när Christer vinner hela tjottaballongen, för jag lovar att alla 50+ röstar på honom.
Kan ni inte tänka er 10 singel-damer i 60 årsåldern sitta och dreggla över honom i en soffa,
- Visst är han stilig, han där Christer. Åh, så charmig!  Hå håja ja.
Äh, jag skiter i allt. Ha en trevlig lördag, kram Reppe.

image130
(bild google.se)

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack! vad glad jag blir :D

2008-03-15 @ 13:55:19
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: agnes

HAHAH! Christer Christer Christer!
DEn låten är verkligen dålig! Är som ett skämt, haha! Han kommer säkert gå vidare bara föör deeet!HAHA!
och jag håller helt med dej om att alla 50+ kommer rösta, haha, jag pratade med farmor för nån dag sen.
Jag började prata om christer och skulle precis börja säga min avsky för låten haha, då säger farmor, den låten är ju riktigt bra! HAHH!
jag blev bara tyst, sen sa jag bara, mmm, jo, HAH!
jaadu!
Men klart skulle vara kul se hur det går för den låten i eurovision meed :D haha!

JAPP! låt oss börja leva i NUET NUU!

kram på dej! Krya på deeeeej! Du får försöka ha det bra ikväll ändå. Tänk på Björn, han gör väl alla glaaaada ! haha!

2008-03-15 @ 17:45:10
URL: http://eyeswereblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0