falkögon!!!!!!!!!!

HEJ, sitter här i med maskara utkletad i hela huvudet. Var lite ledsen för ett tag sedan, men nu är det okej.
Efter gympan i skolan hämtade pappa mig, och så åkte vi till optikern. Jag skulle testa synen för att få övningsköra (läskigt, eller vad?). Jag satt där och skakade i stolen, F DDEEE GEEE HÅÅÅÅ AAAA OOOOO.
Men han sade att  jag hade falkögon. (inget illa menat med er med synfel, jag älskar er!)
Och nu ska jag strax åka och träna med mamma på korpen, gympa ni vet. Därefter ska jag på 16-års kalas till min barndomskompis Julia!

Ska bli kul! Ha det bra, puss Rebecca


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA, du är ganska klockren :D "(inget illa menat med er med synfel, jag älskar er!)"

Hoppas du mår brabra! kram

2008-03-08 @ 11:48:03
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0