fläskläpp på köpet.

Har varit borta här ifrån ett tag nu. För helt ärligt, så har jag inte hunnit.
I fredags hade jag jättekul hos Julia, som hade 16års kalas, men om ni skulle fråga mig, så  var vi på mitt 15 år & 11 månaders kalas istället. HÖHÖ! 8-D
I lördags var jag med Unni, sen på kvällen var vi på något ställe och rockade loss till, tro det eller ej, Barbados, Per Gessle, Basshunter..
Nu har jag precis kommit hem, har spelat match mot Teckomatorp, vi fick en vinst och jag fick en fläskläpp.

Nu ska jag kika runt lite på era bloggar, ha det gött! =D


Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemycket gumman för de orden..härligt att nån uppskattar ens fotografier och förstår att man lagt ned tid..eller passion och tanke =)
massa kram!

2008-03-09 @ 16:06:34
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: sofie

sv: haha, jaa men jag älskar att uppdatera:D så tråkigt med en blogg där man ändast har skrivit typ 1-2 inlägg om dagen..boring! haha;D
fortsätt gärna att läsa hörredy :D

2008-03-09 @ 17:16:22
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0