jag har sovit bort hela dagen.

Jag stannade hemma från skolan idag. Och saken är den, jag vaknade just. Jag har sovit 18 timmar i sträck, HÖHÖ! 8-D Och inte nog med det, jag är sjukt trött fortfarande.

Imorse när jag vaknade för tre sekunder när väckarklockan ringde och kände att jag inte var kapabel att gå till skolan, då tänkte jag - Oh, jag kan blogga en massa idag, hela dagen. Nu är det för fasiken kväll, i princip!

f-93 skulle ska spela match idag, och jag skulle spela med dem, de spelar i f-92serien, men det går inte, tyvärr. Sen imorgon ska jag på glamorparty till min kompis som har fyllt 16 och hennes kompis som fyllt 15, hoppas verkligen jag mår bättre då!
Simma lugnt, Rebecca!


Kommentarer
Postat av: agnes

Åhja, alla i grey's är braa! Det är något speciellt med alla liksom, men hm, om jag ska ta en favorit är det kanske.. Nej, jag kan inte välja haha,
Hoppas du blev bättre till kvällen :)
kram!

2008-03-14 @ 19:57:20
URL: http://eyeswereblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0