Kråk-krax till svar.

Är nyss hemkommen från skolan, och halv fem är alldeles för sent för mig! Jag mår fortfarande dåligt, och den enda anledningen, eller anledningarna att jag gick till skolan var utvecklningssamtalet, NO-provet och matlagningsprovet på hemkunskapen.
Utvecklingssamtalet gick bra - började dock gråta när vi snackade om press och sånt. :O NO-provet kändes helt okej, och HK-matlagningen skulle vi inte ha förrän två veckor efter lovet.
- Jag ä-ändrade mi-i-i-ig! (tänk kråkröst)

Så antagligen blir det ingen skola för mig imorgon, vi får se!
Nu ska jag gå och äta middag, Kramar, Rebecca!

image129
(bild google.se)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv, Ja det ska bli underbart med lov! :D Vi går nästa vecka också, sen har vi lov. Nästa vecka är rätt slapp dock :) Kram

2008-03-13 @ 17:43:16
URL: http://malinan.blogg.se
Postat av: Jennie

nejnejnej du mår inte dåligt ;)

2008-03-13 @ 18:12:45
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: sofie

sv: åååååååh va sugen jag blev på det nu då! haha;D förr åt jag jämt gröt med banan på eller russin, NÅGON som gillar det mer än bara jag, tack nu känner jag mig inte lika ensamen längre^^ haha;D
ingen av mina kompisar gillar varken banan eller russin, eller så gillar som en sak men inte den andra osv. jag älskar båda:D haha

ja, det är gott, men jag har ätit det nu i flera veckor...börjar att tröttna känner jag:/ :P

2008-03-13 @ 19:04:36
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0