MAAAAATTTIIIS KOOOOM NEEEEEEEEEEER!

Hej. 8-|
"Borde pluggat NO tidigare, måste plugga NO direkt när jag kommer hem", så har mina tankar gått hela dagen. Men när jag kom hem så låg pappa i sängen och var sjuk...
ÅHHHHOOOOAHHHHH, jag haaar ont i hela kroppen.. ÅHHHOHHHHAAHHHH.
Så Rebecca får laga mat, FAST hon måste plugga till prov imorgon. Men Mattis kan ju se på tv, det är ju helt okej, han har ju inga läxor, han måste ju ha sin fritid....... - MAAAAAAAAAATTIIIIIIS, NU FÅÅÅR FAKTISKT DU PASSA MATEN, JAG MÅSTE PLUUUUUUUUGA!!!
(Mattis går besvärat ner från trappan)
- NEEEJ, SKIIIT I DET, JAG GÖR DET SJÄLV. DU BRYYYYYYR DIG ÄNDÅ INTE!
- Men jag är ju här.
- JAAAAAAAAAA, MEN DU GJORDE DET INTE FÖR ATT VARA SNÄLL!!!!!!!!

Så nu ska jag plugga NO, ta en ipren så febern går ner (för ja, jag har fått feber ovanpå allting) tills imorgon, då jag måste gå till skolan. Jag har utvecklingssamtal, prov OCH så ska jag göra hemkunskapsmatlagning, eget recept, och det måste jag göra.. FAN! :|


Kommentarer
Postat av: Jennie

usch lycka till på provet :/ så brukar jag o min bror tjata oxå :p

2008-03-12 @ 19:28:41
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: agnes

Jag är verkligen likadan hööru duu,
jag lever verkligen inte i nuet, jag började typ planera gymnasie i 1an, HAHA, kanske lite överdrivet men ändå, något sånt. ( och jag har ändå inte bestämt mig, haha)
jag är så himla rädd för framtiden. jag vill inte ens tänka på den. Men, det är ju iställer exakt det jag gör. Jag tänker på framtiden jämt och ständigt känns det som! DET MÅSTE JAG SLUTA MED! :) hihi,

men visst blir man bara så trött på allt ibland, hela livet?! Ibland är jag verkligen trött på allt, men nästa dag kan jag känna mig som världens lyckligaste liksom...
jadu, alla dessa funderingar! :) hehe,

VI MÅSTE BÖRJA LEVA I NUET DU O JAG!!

Låter exakt som min laaata storebror! jag och mina systrar får hjälpa till ganska mycket, men jag tror faktist att min storerbror är bortskämd för han är ju första barnet...
ja, usch ja, då skriker jag med ´på honomm! :) AHHA!

kram på dej!

2008-03-12 @ 20:13:01
URL: http://eyeswereblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0