namninsamling för en 29-årig cancersjuk tvåbarnspappa!

GODDAGENS, har varit ute och gått en runda med Pillifjonken (HÖHÖ) i det knasiga vädret, har faktiskt pluggat lite engelska, och så har jag ätit en urtidig middag, eftersom jag ska spela fotboll sen.
Satt som vanligt och tittade runt på lite olika bloggar, när jag kom in på Linns blogg, och såg att hon hade startat en namninsamling för en 29-årig cancersjuk tvåbarnspappa, vars fru inte får vara hemma hans sista tid.
Vilket jag tycker är så jädrans onödigt, låt henne vara hemma för guds skull!
Om ni vill skriva på så gör det här!
Tycker verkligen ni borde göra det, det är inget besvärligt och ni gör det för någon annan!

PS. Skrev lite längre upp att vädret var knasigt, och så tänkte jag,
- GUUUUUUUUD, JAG MÅSTE JU BERÄTTA HUUUUUUUUUUUR DET ÄR KNASIGT!
Imorse var det världens finaste väder, kallt, frost, soligt, fin himmel - RUBBET, lite senare på dagen blev det grått, slaskigt och började snöa i en halvtimme, nu är det skinande sol igen. Och DET är vad jag kallas knasigt! DS.


Kommentarer
Postat av: agnes

Åh, Hos mig har vädret vart sådär fint hela dagen!
Kallt med frost men mycket sol! :)

Vi fick gör aallt möjligt, inte stå i kassan dock men plocka i kläderna, fixa, spika upp grejor. Allt vi gjorde blev de så glada över!
Skönt att din vecka är lite lugn !
kram på dej!

2008-03-04 @ 17:27:53
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: sanna

Nej du hittar inte på alls du, höhöhö. Jag och Agnes går i samma klass. Nu hänger jag inte med riktigt :O Haha.

jag är också helt sjukt skoltrött. Är helt glad nu när jag slipper den, vilket visar att den faktiskt förstör mitt liv. På riktigt. Jag orkar verkligen inte med den :O

2008-03-04 @ 19:29:58
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: sofie

sv: haha, det räcker med 1 vecka;D höhöh
nervars, men nu är det roligare, man har börjat lära känna varandra lite mer osv, ´kommer nog kännas tråkigt att lämna det på fredag:/

hahaa jadå, mina fötter mår bättre idag:P

2008-03-04 @ 21:00:42
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: anna

hoppas det går bra med namninsamlingen! kram!

2008-03-05 @ 00:30:08
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0