om gubbar som pruttar.

Godagens!
Skriver först nu eftersom jag har varit iväg hela dagen. Redan vid 10 tiden åkte jag och familjen och klippte oss, jag gjorde ljusa slingor, och klippte mig då givetvis, mamma färgade håret och klippte sig, pappa och min bror klippte sig, och allt detta fick vi för endast 700 kronor. Vilket är oerhört billigt, då endast en klippning + färgning kostar minst 700 kronor!
Däefter åkte jag och mamma och shoppade, jag hittade tre par trosor, ett par skor och ett par söta gummistövlar, en klänning och örhängen. Nu håller jag på att baka kladdkaka, ska till en kompis på filmkväll med många flickor.
Har bråttom nu, ni får ha det bäst! Puss Rebecca.

PS. När vi gick i en affär så var där en gubbe framför oss, som hostade och harklade sig onödigt högt. Emellan allt harkel och host hörde man.. PRUUUUTT!  Försökte dölja det eller vad? =D HAHA! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0