tjemiddag och match

Är hemkommen från fotbollen nu. Vi spelade bortamatch mot Uppåkra, och vi behöver inte diskutera hur det gick.
Katastrof är det närmaste jag kan komma.  Domaren var helt jäkla störd, och hemmadomare SOM FAN! :O
Nu ska jag inte ta ut min ilska över er, tjejmiddagen igår var urkul!
Vi hade bakat blåbärspaj, cheesecake, chokladbollar, choklad-cornflakes-liknande-sak, morotsmuffin med dannar på, ni vet döskallarna som är röda och svarta (de var endast på för min skull, för vi sade att det inte räknades som godis om det var på, utan då var det dekoration, HÖHÖ, och kladdkaka som jag hade bakat.

Ni ser hur mycket vi svullade, snacka om att rulla fram sen. Vi såg på the notebook, och jag och Joss grät som jag vet inte vad. Mest för att den är så sorlig, men en halvtimme senare satt v fortfarrande och..
BUUUHHÄÄÄ, jag.... BUHUU, vill... hulk... HAHAHAhulthulk. BUHUU.. också...vara.........kääääär.. BUHAAAAAAAÄÄÄÄÄ...... och så är....BUHÄÄÄAAAA....Heath.... dööööööööööööd hulk.
Och Jake...hulk...blir dödad för han är, snyft.. bög.  BUUUHUUUUUUUU. Rose och Jack är också så..hulk..så..kära......och så ligger han snyft i vattnet, och... buuhuu, så säger han BUHHUUU att hon snyft ska dö i en...en varHULKvarm sääängg.... BUHHUUÄÄÄÄÄ!
Det slutade inte när Helles pappa hämtade mig, Helle och Unni, det slutade inte när jag kom hem.
Jag grät i säkert en timme till..
Jag tyckte synd om mig själv. HÖHÖ, men det är bra att gråta ibland.  =D


 


                              image123


                         
                          image126   
                                                                           


Kommentarer
Postat av: sofie¨

sv: oj, vilken tur för er! här har vi allt haft lite snö, vilket vi inte vill ha längre..inte jag i alla fall, nu vill jag ha sommar :D:D

2008-03-02 @ 16:16:22
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: anna

hehe fräck bild du gjort.

jag borde egentligen inte alls äta godis heller..

massa kram!

2008-03-02 @ 16:47:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jennie

the notebook e så söt :( jag gråter oxå i den filmen..

2008-03-02 @ 18:44:19
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Hanna

Tråkigt att du är så missnöjd med domaren. Jag förstår inte, jag är själv fotbollsdomare och det irriterar mig massor att spelare kräver en felfri domare. Det finns inte. Rent generellt så gör spelare fler misstag än domaren. Missar mål, slår en felpassning osv. Sen finns det givetvis stolpskott, domare som inte borde vara det. Kanske var en sådan som ni träffade på.

2008-03-02 @ 19:27:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: agnes

Åh, min kompis har pratat om dne där The notebook, den verkar vara riktigt bra den !
Det är verkligen något av det jobbigastge när man spelar match och domaren är dålig!
VI hade en domare som HEELA TIDEN dömde offside men som inte äns var över halva planen för att se om det var det, Ahhh, man blir så irreterad!
Skönt med bara ett prov hörru du, Lycka till pådej!
Åhja, det kommer säkert gå bra på praoen men man blir allt lite nervös även fast jag vet att de är jättetrevliga däär....
Ha det såå braa!
kram!
HA det så braaaaaaa :)

2008-03-02 @ 20:43:09
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: linnea

ja, du får gärna skriva på msn om du behöver hjälp :) men det är ingen ide att du "väntar till sist" eftersom att det bara blir fler och fler hela tiden (; så skriv om du vill ha hjälp.

2008-03-02 @ 20:50:15
URL: http://linnuah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0