Jag har varit på spa!

Denna gången har jag en anledning till varför jag inte har skrivit. Min mamma och pappa sade till mig i onsdagskväll att packa för två dagar, torsdag morgon åkte vi iväg. När vi kört några timmar stannade vi, och så såg jag att Julia, min bästa kompis, också var där. Vi fikade och var nyfikna på vår överraskning.
Det visade sig att vi skulle på spa!
Vi åkte till Tylösand, och hade det jätte jättemysigt. Vi badade, tränade yoga, bastade, åt god mat, drack smoothies och hade bara jättetrevligt! Jag och Julia fick eget rum, så vi kunde göra vad vi ville.
På hemvägen stannade vi och åt och shoppade i Halmstad.

Jag hade det jättemysigt och det var verkligen behövt - jag som har velat åka på spa så länge!
image155


image156 
(detta var en iskall "pool" som man skulle hoppa i efter bastun.)

image157


image164






image165
Hade två superdagar!

Kommentarer
Postat av: Lexie

omg vad hääärligt!

2008-05-04 @ 09:10:50
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Ida

Åh vad härligt det verkade! Har aldrig varit på spa, skulle verkligen vilja åka på ett..!

2008-05-04 @ 17:06:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0