jag känner mig som en 40+are...

HOLA 8-D, jag är supersugen på sommar nu. Vädret har varit underbart de senaste dagarna, visst?
(ignorera att jag låter som en 40 +are)
Har försökt blogga länge, men det har inte funkat. Nu när jag var pepp & allt.

Spelade match idag, och svettades som en gris redan innan matchens start.
Det gick i alla fall bra idag, vi har fått upp flytet - vann med 8-3. Efteråt åkte jag in till Vellinge och mötte upp Helle och Joss, vi satt och myste under ett fantastiskt vackert träd med vita väldoftande blommor.
(Rebecca, sluta.)
Nu ska jag hyra film med mamma, det är halva priset på filmer när man hyr via Telia, tror jag det är!

Imorgon är det måndag, och då börjar mitt nya liv. (som alla andra måndagar) Jag ska sluta bita på naglarna och börja plugga i tid. Därmed basta! Punkt slut! Finito! Hejdå!

image170

Kommentarer
Postat av: Lexie

det är en lögndetektor som ser ifall de ljuger eller inte...

fin bild :)

2008-05-04 @ 21:26:40
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0