när vi lurade min kompis...

Jag lovade ju att berätta om när vi lurade min kompis på no-lektionen.
Det var såhär att hon skulle till tandläkaren, jag, Unni och då Helle var i samma grupp, men det var ju bara jag & Unni på lektionen.
Då sa vår no-lärare:
- Ska vi inte lura Helena? Säga att hon ska arbeta med en ny kille, som har.. som har bränt ner sin förra skola. något läskigt namn. Vad gillar hon inte för namn? Kevin? fast... Det kommer hon aldrig gå på..
Vem gillar hon inte i klassen? Oskar, jaha...
Nej, men jag vet! Vi säger att ni två (jag och Unni) snackade bort hela genomgången, och sen när ni frågade senare för att ni inte lyssnat, så blev jag jättesur! JA JA JA! =D
- hehehehehehehehehhehehehe, ja jo, det blir kul!
(Helena kom när det var tio minuter kvar på tekniklektionen, psss. vi ska bygga en musfällebil, som går så långt som möjligt!)

H- heeeeej, hur går det?
VI - alltså.... Martin är skitsura på oss, han skällde ut oss för vi typ... snackade när vi hade genomgång, sen fattade vi inte....
H - men gjorde ni det?
VI - njjaaaääää..
U - Detta går inte, vi kommer få IG.. FAAAAAAN. Du kan inte fatta vad sur han var?
R - Kan inte du fråga honom, så kanske han vill hjälpa dig.. för du var ju inte här innan.

Helle frågar vår lärare, och han är jättesur. (på låtsas, givetvis!)

H - han ville inte hjälpa oss... han var jättearg och sa att ni snackade hela tiden.....
VI - faannn..... (jag grät nästan *duktiga rebecca*)
Lärare -  så, då slutar vi. Sätt upp stolarna, och jag vill prata med Rebecca och Unni.

Helle blir lite rädd, och när alla har gått ut börjar vi skratta jääättemycket.
Lärare - ni tror inte hon blir sur? ni måste berätta det nu.. okej? hehehehehehehe
VI - HAHAHAHAHAHA. Helle, vi skoja bara. höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö.
H - NI SKOJAR?! VA FAAAN!



Ni orkar säkert inte läsa, men det var kul, i och med hela klassen var med på det! 8-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0