Vi ses till sommarn (om inte tidigare!)

Trots att jag inte har varit inne här på en evighet, så ser jag att min statistik inte har sjunkit så himla mycket. Kanske till och med så att ni saknar mig lite, liiiiite gran?

Jag har i alla fall bestämt mig för att skaffa en ny blogg (tror jag) och jag lovar er att berätta vad den heter, när jag har bestämt mig. ¨Jag tänkte börja blogga igen på sommarlovet. Dels för jag har bestämt mig att mitt nya liv börjar då (hejdå Rebecca, hej Rebeeeeccca liksom!) och dels för det händer en massa roliga saker då!
Då ses vi då? :D


image173

Kommentarer
Postat av: uppi.

EN FRÅGA BARA! varje gång man ska kalla på dig, eller säga ditt namn nu i sommar då (med ditt nya liv & allt det där), måste man uttala verkligen alla vokaler i rebeeeeccaaaa? det blir lite jobbigt .___. för jag tänkte liksom att du kunde haft kvar rebecca, för det blir lättast för dina vänner. bara en tanke jag hade...

2008-05-21 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0